Tack för en fantastisk termin!

Hej kära elever, vårdnadshavare och personal!

Nu när höstterminen 2023 går mot sitt slut, vill vi ta ett ögonblick för att reflektera över de senaste månaderna. Det har varit en termin fylld med lärande, utveckling och gemenskap, och vi är tacksamma för alla fantastiska ögonblick som vi har delat tillsammans.

Tack till våra elever:
Vi vill rikta ett stort tack till er, våra elever. Ni har visat en imponerande arbetsmoral, kreativitet och en vilja att utmana er själva. Det är er energi och entusiasm som gör vår skola till en levande och dynamisk plats för lärande.

Tack till vårdnadshavare:
Ett varmt tack går också till er vårdnadshavare som stöttar era barn och vår skola. Er involvering och engagemang är ovärderligt, och vi ser fram emot att fortsätta samarbetet för att säkerställa varje elevs framgång.

Till personalen:
Ett enormt tack till vårt fantastiska team av lärare och personal. Er dedikation och professionalism har gjort det möjligt för våra elever att blomstra och växa. Vi uppskattar ert hårda arbete och engagemang för utbildningen.

Jul, nyår och skoluppstart:
Nu när vi går in i jullovet, hoppas vi att ni alla får möjlighet att vila och njuta av kvalitetstid med nära och kära. Det är en tid för återhämtning och reflektion över det gångna året.

Vi ser också fram emot att välkomna er tillbaka nästa termin. Den första dagen för vårterminen 2024 är den 9:e januari. Den 8:e är det studiedag. Vi ser fram emot att fortsätta vårt arbete tillsammans och skapa ännu fler minnesvärda stunder.

Slutligen, vill vi önska er alla en underbar jul och ett strålande nytt år!

Med vänliga hälsningar,
Therese Ljungman, rektor.

På bild: Några lärare och personal som övar och framför årets jullåt.