GUTE ART SLUTUTSTÄLLNING 2020

Årets slututställning för avgångselever från Estet Bild, Media och Musik kommer ske med en digital Vernissage från kl: 12.00 torsdagen den 4 juni 2020. I vanliga fall har eleverna från avgångsklasserna en utställning på Gutegymnasiet som går att besöka. Men under de rådande Corona-omständigheterna kommer utställningen endast att visas digitalt.

Vernissagen kommer att starta med en livesändning direkt på Gutegymnasiets Facebooksida där elever ger en introduktion till utställningen. Varmt Välkomna!

GUTE ART SLUTUTSTÄLLNING 2020

Se klipp från vernissagen

Tre elever från Estetiska programmet – Bild & Formgivning går igenom några av de verk som de gjort under sin tid på skolan. Med sitter två lärare från samma gymnasieprogram.

Se klipp från vernissagen