GUTE ART SLUTUTSTÄLLNING 2021

Årets slututställning 2021 för avgångselever från Estet Bild, Media och Musik kommer ske med en digital Vernissage. I vanliga fall är utställningen live i rumsmiljö och har tidigare år kunnat beskådas på Gutegymnasiet  Men under de rådande Corona-omständigheterna kommer utställningen endast att visas digitalt.

Vernissagen kommer att starta med en livesändning direkt ifrån Gutegymnasiet där elever ger en introduktion till utställningen.

Varmt välkomna och koppla upp tisdagen den 25 maj kl 15.15.

GUTE ART SLUTUTSTÄLLNING 2021

Se klipp från vernissagen

Elever från Estetiska programmet går igenom några av de verk som de gjort under sin tid på skolan.

Se klipp från vernissagen